Få svar på de 10 oftest stillede spørgsmål

Nej. Terminalen låner du, og du betaler kun for de vouchers du sælger.

Klik på forhandlerlogin-fanen for at se vores priser. Ellers kan du også kontakte vores salgssupport via kontaktformularen for at få prislisten tilsendt.

Du faktureres for dit ugentlige salg. Fakturaen sendes til din e-mail eller postadresse.

Overfør dit udestående til os snarest inden du når grænsen. Betaling kan ske til Danske Bank reg. nr. 3409 Konto nr. 11519970 eller Mobilepay på 9140 0000. Husk at skrive din terminals ID nr. på teksten. Dit ID nr. kan du finde på forsiden af din terminal.

For at få den åbnet skal du betale det skyldige beløb. Betaling kan ske til Danske Bank reg. nr. 3409 Konto nr. 11519970. Husk at skrive din terminals ID nr. på teksten. Dit ID nr. kan du finde på forsiden af din terminal. Åbningen kan tage op til 3 arbejdsdage. For at få din konto åbnet straks, bedes du betale via Mobilepay på 9140 0000. Husk at skrive din terminals ID nr. på teksten. Dit ID nr. kan du finde på forsiden af din terminal. Ring straks efter din Mobilepay til supporten på tlf. 9140 0000. Derefter vil supporten genåbne salget for terminalen.

Hvis du har fået printet bonen ud, betyder det at købet vil fremgå på din faktura. Gem den til næste kunde der beder om den givende voucher. Ellers kan du indsende voucherens oplysninger via kontaktformularen på vores hjemmeside powerpin.dk, og efter kontrol af koden vil den krediteres på din faktura.

Når bonen er udleveret til kunden, tages pinkoden ikke retur.

Hjælp i første omgang kunden med at følge anvisningen beskrevet på bonen. Hvis dette ikke virker så ring til supporten på 9140 0000..

Kontrollér om du er løbet tør for strøm. Ellers så ring til supporten på 9140 0000 for at få hjælp.